آموزشی

هدیه شب یلدا چی بخرم

شب یلدا

نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز یعنی شب یلدا که تاریک ترین و درازترین شب سال است توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و آیین ها و رسومات مختلفی در این شب به یاد ماندنی در کنار هم سپری می کنند ، شب زیبایی که در شهرهای مختلف ایران آداب و رسومی دارد. 

کادو دادن و هدیه گرفتن بخش خیلی جذاب هر سنت و مناسبت در هر کشوریه. و این کادو گرفتن در واقع یک بهونه ایه که نشون بدیم بیاد عزیزانمون هستیم. موقع خریدن کادو، معمولا روابط پیچیده میشه و نمیدونیم که توی شریط خاص، برای یک آدم خاص، چه جور هدیه ای باید بگیریم.

حالا که چند روز بیشتر برای شب یلدا باقی نمونده ما بهتون کمک می کنیم، این شب یلدا بتونید هدیه هاتون رو راحت انتخاب کنید.

اگه در فکر خرید کادو حسابی خودتون رو گیج کردید، این مطلب مال شماست و براتون چندین پیشنهاد داریم که شاید کمکتئن کنه برای انتخاب راحت تر یک هدیه.

کارت پستال

اولین و راحت ترین کادویی که به همه ی آدمهای اطرافتون، از اونایی که خیلی نزدیکن گرفته، تا اونایی که دور و رسمی ترن میشه هدیه داد، کارت پستاله. کارت پستال نشون میده که چقدر آدم ها توی ذهن شما پررنگ هستن، و به خاطر همین حقیقتا کسی نیست که از گرفتن یه کارت پستال حتی از یه دوست خیلی قدیمی، ذوق زده نشه. این هدیه قیمت مناسبی داره و حتی میتونه با دست درست بشه. البته دنیای رنگی و فانتزی کارت پستال های الکترونیکی رو فراموش نکنید! حتی میشه بدون هزینه و با صرف چند دقیقه وقت برای به یاد آوردن اسم عزیزانتون، هدیه ی خوشحال کنده ای براشون بفرستید.

دیوان حافظ

یک هدیه که میتونه هم برای مهمون های رسمی و هم غیر رسمی مناسب باشه، دیوان حافظ هست. به هر حال، شب یلدا به اشعار حافظ گره خورده، و شما با هدیه دادن یه دیوان حافظ میتونید شب خیلی ها رو قشنگ تر کنید. فرقی نمیکنه که دیوانتون چه قیمتی داره، چون به هر حال، اشعار هستن که به این کتاب ارزش میدن.

گلدون طبیعی

یه موجود زنده رو به یه دوست بخشیدن، کلی زندگی و انرژی خوب با خودش همراه داره! یه گلدون طبیعی هدیه بدید تا حالا که فصل زمستون و سرما نزدیکه، از زیبایی طبیعت داخل خونه ها استفاده کنیم.

موزیک و کتاب خوب!

اگه میزبان از دوست های نزدیکتونه و کمابیش با سلیقه اش آشنا هستید، چرا براش چند جلد کتاب جدید، یا موزیک جدید خوبی که فکر می کنید خوشحالش کنه نمی خرید؟

شمع

با توجه به تاریخچه ی شب یلدا، شمع و روشنایی باید یکی از عضوهای ثابت این شب باشه. دوستی که توی تاریکی روشنایی هدیه میده، هیچ وقت فراموش شدنی نیست. شمع های تزئینی خوشگل که مناسب حال و هوای یلدا هستن بخرید (یا درست کنید!) و گرما رو توی فصل زمستون به دوستانتون هدیه بدین!

خوردنی های یلدایی

با میزبان هماهنگ بشید تا یکی از خوراکی های این شب رو شما درست کنید. یه دسر خوشمزه، یا یکی از خوراکی هایی که میشه با انار درست کرد. اگه دوست دارین صاحبخونه رو سورپرایز کنید، با توجه به تعداد مهمونها، یه هدیه ی خوشمزه تدارک ببینید.

ناگفته نماند شما میتوانید از باکس های لواشک هدیه ترش آنلاین برای سورپرایز کردن میهمانهایتان یا کسی که میخواهید شب یلدا برایش کادو بگیرید استفاده کنید

مطمئنا باکس های لواشک یک کادوی متفاوت برای شما خواهد بود و یک خاطره با مزه ای ترش و به یادماندنی برایتان رقم خواهد خود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =